Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Marilyn Night Club

Marilyn Night Club

Hello ősz 

2024. október 08. - Marilynbar

Picture background

Alapjáraton a hideg ráz attól, amikor emberek a hónapoknak, évszakoknak vagy a napoknak köszönnek. Kivéve akkor, ha a köszöntő egy sztriptízbár! Lássuk be, hogy egy Night Club oldalán megjelenő Hello Autumn Party meghívója tartogat némi ígéretet. Éppen az ellenkezője történik egy striptease bar kapui mögött ősszel, mint a hétköznapokban. Itt a lányok örömmel ledobják a textilt, míg az utcán a nők egyre több ruhát húznak magukra. Eltűnnek a nőies nyitott cipők, a vérvörösre festett lábkörmök. A formás barnára sült lábak harisnya alá kerülnek, a dekoltázsokat és vállakat több réteg ruha fedi. Persze ebben is van izgalom, elképzelni hogy mit rejt a rengeteg ruha, de azért nyáron mégiscsak egyszerűbb a férfiember dolga. 

 A Marilynben ez a csodaszép, hogy mindig azt tudja nyújtani, amire éppen szükségem van. 

Múlt héten gondoltam egy merészet az őszi party-n, és befizettem a Domina Show-ra. Eddig távol állt tőlem ez a műfaj, sosem vágytam rá, hogy egy nő ledomináljon, de addig dicsérte egy haverom, míg kíváncsivá tett. Hogy milyen volt? Mindenképpen próbáljátok ki! Van valami megfogalmazhatatlan izgalom abban, amint egy gyönyörű nő átveszi feletted a kontrollt.  

Kölyökkoromban -olyan 12 éves lehettem- jött egy új srác az osztályunkba. Az apja külügyes pozícióban dolgozott, három évet töltöttek valahol a Közel-Keleten, de lejárt a kiküldetés, így került a mi kis lepra iskolánkba. Hamar összehaverkodtunk, bírtam hogy másképp öltözik, beszél és gondolkodik, mint mi, akik egyforma iskolaköpenyben tervezgettük a nyári úttörőtábor szobabeosztását. 

Egyik nap suli után áthívott magukhoz -éppen valami moslék ebéd volt a menzán- azt mondta, hogy az anyja biztosan főzött valami jót. A lakásuk elképesztő volt, de ami még annál is elképesztőbb: az anyja. Addig sosem láttam ilyen anyát, sőt ilyen nőt sem. Tátott szájjal bámultam percekig, teljesen elbűvölt. Nagyon magas volt, hosszú fekete hajjal, talpig fekete ruhában. Amire élesen emlékszem, hogy még a körmei is feketék voltak, ami most már oké egy nőn, de a 80-as években ez elképzelhetetlen volt. A másik dolog, ami megfogott, hogy magas sarkú cipőt viselt otthon. Az én anyám mamuszt hordott a lakásban, magas sarkúban pedig szerintem egész gyerekkoromban sosem láttam. 12 éves kis szaros voltam, és fülig szerelmes lettem abba a nőbe. 

Akkor még fogalmam sem volt a domina szó jelentéséről, de a mai napig azonnal az ő képe ugrik be a szó hallatán. Később megtudtam, hogy eleinte kicsit fogyatékosnak gondolt, mert nem tudtam normálisan beszélni a jelenlétében, csak dadogni. Néhány hónap alatt persze oldódott bennem a feszkó, de a csodálat sosem szűnt meg. A következő tanévben a srác apját újra kiküldték valahová, így sosem találkoztunk többé. Sem vele, sem a misztikusan gyönyörű anyjával. 

Viszont múlt héten a Marilynben Domina Barbinak sikerült felidéznie bennem ezt a rég elfeledett emléket. 

Mindenképpen nézzetek meg a műsorát, mert állítom, hogy minden férfinak szüksége van az életében legalább egy ilyen ámulatba ejtő élményre!

Gyere el, és tölts egy estét az ígéretek földjén! 

Részletek: stripteasebar.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marilynbar.blog.hu/api/trackback/id/tr5318704160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása