Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Marilyn Night Club

Marilyn Night Club

A legénybúcsú

2024. április 03. - Marilynbar
Amikor eljön a nagy nap egy férfiember életében, a haverok lelki szemei előtt azonnal megjelenik a legénybúcsú, és azzal együtt a sztriptíz bár. Így van ez, kár szépíteni, senki nem az esküvői menüre vagy a virágdíszekre gondol első körben. Esetleg még megfordul a fejekben az esküvőn felbukkanó ismeretlen szingli csajok lehetősége.

Néhány éve nősült az egyik haver (harmadszor btw) és én a hír hallatán már tárcsáztam is a Marilyn Night Club-ot. Bár még hónapok voltak az esküvőig, de eléggé tele vannak, felkapott a hely, nem bíztam a véletlenre. A vőlegénynek extra öltáncot rendeltem, ezen kívül különtermet a teljes társaságnak, egy rekesz pezsgőt, menyasszony show-t, és a meglepetés csomagot. Ezt most nem részletezem, nem akarok spoilerezni, de ha oda keverednétek, ezt mindenképp próbáljátok ki! Maradandó élmény, a legénybúcsú csúcspontja!
 

Szóval minden faszán le volt zsírozva, nyugodtan hátradőltem és vártam a nagy napot. Néhány hét múlva a vőlegény elhívott sörözni, én javasoltam, hogy találkozzunk a striptease bar-ban, de ő másik helyet mondott, és a hangja sem volt éppen vidám. Kiderült, hogy a menyasszonya megtiltotta neki, hogy éjszakai bárban tartsuk a legénybúcsút! Megtiltotta. Értitek ti ezt? Egy 40+os felnőtt embernek! Megáll az ész. Nem ismertem a csajt, de már nem is volt kedvem megismerni. Ez a szerencsétlen meg fülig szerelmes volt, és vakon követte az utasításokat. Épeszű ember azt gondolná, hogy aki harmadszor nősül, az körültekintőbb, de látszólag van, aki sosem tanul semmiből.

Próbáltam győzködni, hogy ez kultusz, ez hagyomány, ez művészet: lap dance, pole dance, table dance… a rúdtáncos csajok hónapokig gyakorolnak, ez sport barátom, kemény fizikai meló, de ő hajthatatlan volt. Kicsit elszomorodtam. De csak miatta, sajnáltam szegény flótást, hogy mi vár rá még az esküvő után, ha már így indul az egész.

És mit gondoltok, mi lett a sztori vége? Elmentünk a haverokkal, és megtartottuk a “gentleman's night”-ot? Levetítettük az ott készült fotókat az esküvőn? Igen és igen! Elváltak egy éven belül? Harmadszor is igen!

Nyilván nem a legénybúcsú miatt, ahol a vőlegény ott sem volt.

A dolog konklúziója számomra inkább az, hogy ne nősülj olyannal, aki nem enged sztriptíz bárba a saját legénybúcsúdon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marilynbar.blog.hu/api/trackback/id/tr3818369815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása